Wysłany: Nie 16:11, 31 Gru 2006
Temat postu: Regulamin forum
Regulamin forum
Rejestracja:
1 Jedna osoba może posiadać maksymalnie jedno konto.
2 Nick podany przy rejestracji pozostaje niezmienny.
3 Konto użytkownika nieaktywne przez pół roku zostaje usunięte.
Zabrania się:
1 Obrażania i poniżania innych użytkowników (również osób).
2 Prowadzenia rozmów o piratach, crackach i temu podobnych.
3 Zamieszczania treści pornograficznych .
4 Używania wulgaryzmów (nie tyczy się gry RPG).
Mandaty:
1 Mandat można dostać za złamanie zasad regulaminu.
2 Po otrzymaniu 5 mandatu dany użytkownik zostaje zbanowany.
3 Mandaty przyznaje władza miasta, która konsultuje swoją decyzję ze wszystkimi jej członkami.
Posty:
1 Nie piszemy posta pod postem.
2 Możemy edytować swoje wypowiedzi.
3 Post musi zawierać informacje sensowne. Wypowiedzi zawierające jedno słowo zostaną usunięte.
4 Nie używamy wulgaryzmów.
5 Nie reklamujemy innych for i portali.
6 Nie zbaczamy z tematu danej dyskusji.
7 Nie zamieszczamy treści mogących urazić wyznawców innej religii bądź światopoglądów.
Avatar:
1 Maksymalna wielkość avataru to 150x150 pikseli.
2 Nie może on przedstawiać używek lub pornografii.
3 Przed umieszczeniem swojego avataru należy upewnić się, czy ktoś już takiego nie ma.
Podpis:
1 Powinien być to wypełniony formularz naszej postaci.
2 Teksty, wiersze, linki, obrazki w podpisie są zabronione.
3 Wgląd na niego mamy pod nazwą profil na górze strony.
Tematy:
1 Wolno zakładać je wszystkim użytkownikom, ale tylko w dziale sprawy organizacyjne.
2 Przed założeniem tematu zorientuj się czy ktoś nie stworzył już podobnego.
3 Według powyższego - umieszczanie linków, zdjęć pornograficznych bądź z udziałem używek w tematach jest zabronione.
KOPIOWANIE, ZMIENIANIE BEZ ZGODY WŁADZY MIASTA GROZI ZBANOWANIEM!
Wykrywaniem łamania reguł regulaminu zajmuje się władza miasta.
Informacja
Niniejszy regulaminu jest zbiorem ogólnych reguł dotyczących użytkowania na tym forum.
By dowiedzieć się jak grać na RPG przeczytaj regulamin RPG.
Władza Miasta